Wednesday, July 7, 2010

iluvislam.com I Discover the Beauty of Islam

salam
dah lebih 6 bulan aku jadi peminat setia website ni. semakin bnyk aku membaca semakin aku rasa aku semakin kurang ilmu. sifat tu mmg perlu wujud pada ssorg individu. jika kita rasa sebaliknya, maka riak akan menular membelengu diri kita.

for your info. website ni bnyk membicangkan artikel2 yg berbentuk islam.soal jawab islam mahupun berkenan dgn topik perbualan harian. anda boleh bertanya dengan pakar2 yg telah dilantik khas oleh pihak iluvislam.com.
jadi, kalo segan nak bertanya macam2 perkara terutamanya berkenan islam, leh ler tny kat diaorg. [biasanya org kita ni mmg malu nak tny benda hal remeh temeh, sanggup membatu daripada malu bertanya] sikap sebegini haruslan dikikis dari benak fikiran kita.

ps: kita adalah apa yg kita baca. kalo kita baca bnyk komik, minda kita akan lebih bnyk tertumpu kepada dunia maya kartunis [kdg2 mjdkan kita tlalu kreatif], jika kita baca berkenaan islam, kita akan TAKE CARE atau ambil tahu pasal islam, sesungguhnya, org yg ambil tahu berkenaan sesuatu adalah tergolong dalam kalangan perkara tesebut~

No comments: