Monday, July 5, 2010

pendant ajaib..[ajaib la sangat]

salam alaik.
lama dah tak menulis di sini, aku nak bagi sikit info ttg satu benda yg aku mati2 tak percaya dulu.skang dah menjadi teman aku kemana aku g. jeng jeng jeng..bestpren aku ni orgnya kecik jer..lebih besar sikit dari syiling 50sen. tp harganya lebih mahal dari syiling 50sen. haha

okeh, malas nak membebel.baik aku kenalkan membe aku ni.nama dia adalah encik Quantum Pendant. tugas dia ada banyak. tapi yg paling aku perasan sejak aku pakai ialah ia memberi TENAGA kepada aku. Maksud aku, dia memberi lebihan tenaga kepada aku. Tp kalo ikut prinsip dia, ianya membahagikan tenaga seseorang tu mengikut keperluan tubuh badan nya. jadi tenaga yg bnyk tu akan dibahagikan secukupnya mengikut keperluan. Makanya, tiada tenaga yg dibazir.

Tugas sbgi seorang guru memang memenatkan, aku g kerja seawal pukul 6:30 pagi [kalo aku bangun awal, kalo aku bangun lewat aku g kerja pukul 7 pg] hehe. Lepas ngajar, naik turun tangga, g kelas ke kelas, g membebel di mana2 jumpa pelajar, g kutuk2 org [oopss, skali skala jer] memaaaaaang memenatkan. Balik dari sekolah pukul 1:45 tghari, terus pengsan kat rumah [tp b4 tu konpem solat dulu] Kalo ptg tu ada aktiviti ko-kurikulum atau gerko, tenaga yg sedikit tadi tpksa jugak digunakan untuk conduct budak. jadi bertambah2 penat la. Kalau ++++ pulak ngan duty warden. aduhhhh..tenaga yg 'banyaaaaaak' tadi menjadi semakin sikit.

Sbenarnya aku nak bandingkan kehidupan aku sebelum dan selepas, tu DULU..SEKARANG bila aku dah bersama ngan quantum pendant ni, kepenatan ini tidak lagi menganggu kehidupan aku.Balik jer dari sekolah, aku leh g masak [ masak megi + benda2 yg best, org bujang biasala, :) ], basuh baju, berjaga depan laptop, buat kerja luar kawal di sekolah [ tgk perangai budak abis sesi persekolahan] dan banyaaaaaaaaaaaaaaaak lagi. pendek kata, aku tak kpenatan seperti dulu. betapa ajaibnya benda ini.

akhirul kalam, walau apa pun benda yg digunakan oleh kita, semua tenaga itu datangnya dari Maha Pencipta, jadi jangan terlalu taksub dengan batu ni, bedoalah kepada Tuhan semoga kita sentiasa berada di dalam redha-Nya.

ps: aku bukan promote benda ni, aku just nak berkongsi benda baik jer. kalo nak beli, leh try beli on9.hehe

sesiapa nak tau lebih lanjut ttg benda alah ni, leh la click kat sini. kalo tak reti jugak, leh google jer. QUANTUM PENDANT. http://fusionexcel.com/

sikit info pasal benda ni:

Harga 1 pendant = RM 565 .
Beli 3 Free 2 hanya = RM 1650


10 Faedah memakainya
  1. Membantu Kekebalan Terhadap Penyakit.
  2. Menambah Oksigen Dalam Sistem Edaran Darah.
  3. Membersihkan Darah Bertoksin Didalam Sel Berlemak dll, Dengan Itu, membantu Menambahkan Tahap Tenaga.
  4. Membantu Melawan Sel Kenser.
  5. Menambah Nutrien Sel dan Detoksifikasi Setiap Sel Didalam Tubuh Badan.
  6. Menghalang Pengelompokan Sel.
  7. Menguatkan Dan Mencegah Kerosakan DNA.
  8. Merendahkan Tekanan Air (Water Surface Tention), Bagi Memudahkan Keresapan Terus Didalam Badan Dan Pembuangan Toksin Dari Sel.
  9. Menambah Fokus Mental & Keseibangan Dikedua Bahagian Otak, Dibuktikan Dengan Sukatan EEG.
  10. Memperkuat Lapangan Biologi (Biofield) Dan Menghalang Gelombang Elektro-Megnetik Yang Membahayakan.
click jer sini..malas lak aku nak copy paste ni http://pendantajaib.blogspot.com/

selamat mencuba ekk kawan2...
harganya mmg agak mahal..tp berbaloi2.. :)

1 comment:

irna said...

pendant ni membantu aku mendapat tdo yg lebih lena..hehe..rse segar je pas bangun tdo..walaupun hanya tdo 2 atau 3 jam..:)